Politica de confidentialiate
Protectia informatiilor personale ale clientilor este foarte importanta pentru noi. De aceea, ne luam angajamentul sa respectam legislatia nationala si europeana privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) nr. 679/2016 si, in special, urmatoarele principii:
Legalitate, echitate si transparenta
Prelucram datele clientilor legal si corect. Suntem intotdeauna transparenti in privinta informatiilor pe care le utilizam, iar clientul este informat in mod corespunzator.
Controlul iti apartine
In limitele legii, oferim clientului posibilitatea de examina, modifica, sterge datele personale pe care le-a impartasit cu noi si de a-si exercita celelalte drepturi.
Integritatea datelor si limitarea scopului
>Utilizam datele numai in scopurile descrise la momentul colectarii sau in noi scopuri compatibile cu cele initiale. In toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislatia. Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale sunt corecte, complete si actualizate.
Securitate
Am implementat masuri rezonabile de securitate si criptare, astfel incat sa protejam cat mai bine informatiile referitoare la client. Cu toate acestea, trebuie retinut faptul ca niciun site web, nicio aplicatie si nicio conexiune la internet nu este complet sigura.
SCHIMBARI
Retinem atentia clientilor ca putem schimba aceasta Politica de confidentialitate in orice moment. Toate actualizarile si modificarile prezentei Politici sunt valabile imediat dupa notificare, pe care o vom realiza prin afisare pe site si/sau notificare pe e-mail.
INTREBARI SI SOLICITARI
Daca apar intrebari sau nelamuriri cu privire la prelucrarea datelor clientilor sau acestia doresc sa isi exercite drepturile legale in legatura cu datele pe care le detinem sau daca au intrebari cu privire la modul in care tratam orice problema de confidentialitate, ne pot scrie la adresa de e-mail: contact@rezolvare-teme.ro .
CE FEL DE INFORMATII COLECTAM DESPRE TINE?
Atunci cand un client interactioneaza in orice fel cu noi este posibil sa ne ofere sau sa primim din alte surse informatii incluzand:
• Numele si prenumele
• Adresa de e-mail
• Profilul de socializare
• Interesele si preferintele
• Adresa
• Informatii despre produsele si serviciile achizitionate
• Informatii bancare
Este posibil sa colectam date prin module cookie sau alte tehnologii similare, incluzand:
• Adresa IP
• Navigatorul de internet
• Anunturile pe care ai dat click
• Locatia
• Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru
DE CE COLECTAM ACESTE INFORMATII?
Colectam informatiile respective despre client in scopuri determinate si legitime care includ, dar nu se limiteaza la urmatoarele:
• In vederea incheierii sau executarii unui contract dintre client si noi;
• Pentru a-ti raspunde la intrebari si solicitari;
• In scop de marketing, insa doar in situatia in care avem consimtamantul sau prealabil;
• Pentru a oferi si imbunatati serviciile si produsele pe care le oferim;
• Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
• Pentru a ii oferi reclama si continut personalizat;
• Pentru a ne apara impotriva atacurilor cibernetice;
• Pentru crearea si/sau mentenanta conturilor;
• Pentru a ne conforma legislatiei;
• Pentru constatarea sau revendicarea unui drept in instanta;
CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE PENTRU PRELUCRARE?
Clientul si-a dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Trebuie retinut ca, in orice moment, clientul isi poti retrage consimtamantul prin urmarea instructiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail: contact@rezolvare-teme.ro.
• Prelucrarea este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract intre client si noi
Anumite informatii, precum adresa de e-mail sunt obligatorii pentru transmiterea link-ului de acces.
• Prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale
In anumite situatii, prelucrarea datelor este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale, ca de exemplu pastrarea facturilor timp de 10 ani.
CAT TIMP STOCAM DATELE?
Stocam datele cu caracter personal doar pe perioada necesara indeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 10 ani de la incetarea contractului sau ultima interactiune cu noi. Dupa incheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau sterse din sistemele informatice sau transformate in date anonime pentru a fi utilizate in scopuri de cercetare stiintifica, istorica sau statistica. Trebuie retinut faptul ca in anumite situatii expres reglementate, stocam datele pe perioada care ne este impusa de lege.
CUM PARTAJAM INFORMATIILE DESPRE CLIENT CU CEILALTI?
Putem dezvalui datele taleclientului, respectand legea aplicabila, furnizorilor de servicii, partenerilor de afaceri sau altor terti. Depunem in permanenta eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca acesti terti au implementate masuri adecvate de protectie si securitate. Cu acesti terti avem clauze contractuale astfel incat datele tale sa fie protejate. Vom informa clientul cu privire la identitatea acestor companii inainte de transmitere sau intr-un termen rezonabil si ne vom asigura ca orice transfer este legitim, avand la baza consimtamantul clientului sau alt temei juridic.
De exemplu, am putea furniza datele clientului catre alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicatii, contabilitate, servicii juridice si alti terti cu care avem o relatie contractuala. Acesti terti sunt selectati cu o grija deosebita astfel incat datele tale sa fie prelucrate doar in scopurile pe care noi le indicam.
De asemenea, am putea partaja datele clientului catre parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.
Desi putin probabil, am putea vinde in viitor afacerea sau o parte a afacerii, situatie care va include transferul datelor tale.
Putem transmite datele si altor parti avand consimtamantul sau potrivit instructiunilor clientului.
Vom putea, de asemenea, furniza informatiile cu caracter personal despre client si catre parchet, politie, instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
Ne vom asigura, in limite rezonabile, ca datele tale nu parasesc Spatiul Economic European, insa, in masura in care vom transfera date catre state din afara SEE, ne vom asigura, in toate cazurile, ca transferurile sunt legitime, avand la baza consimtamantul tau explicit sau alt temei legal.
CARE SUNT DREPTURILE CLIENTULUI?
o Dreptul de retragere a consimtamantului
o Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor sale
o Dreptul de acces asupra datelor
o Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
o Dreptul de stergere („dreptul de a fi uitat”)
o Dreptul la restrictionarea prelucrarii
o Dreptul de a solicita transmiterea datele pe care le avem despre sine catre alt operator
o Dreptul de a se opune prelucrarii datelor
o Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri
o Dreptul de a se adresa justitiei
o Dreptul de depune o plangere in fata unei Autoritati de Supraveghere
Aducem in atentia clientilor ca:
o Isi pot retrage consimtamantul pentru marketing direct in orice moment prin urmarea instructiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
o Daca vor sa iti exercite drepturile, o pot face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la adresa de e-mail: contact@rezolvare-teme.ro.
o Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Exista exceptii, de aceea fiecare cerere primita va fi analizata astfel incat sa decidem daca este intemeiata sau nu. In masura in care cererea este intemeiata, iti vom facilita exercitarea drepturilor. Daca cererea este neintemeiata, o vom respinge, insa te vom informa asupra motivelor refuzului si asupra drepturilor de a depune o plangere la Autoritatea de Supraveghere si de a te adresa justitiei.
o Vom incerca sa raspundem solicitarii in termen de 30 de zile calendaristice. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit in functie de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numarul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a identifica petentul intr-un termen util.
o Daca, desi depunem toate eforturile, nu reusim sa identificam petentul, iar acesta nu ne furnizeaza informatii suplimentare pentru a reusi sa il identificam, nu suntem obligati sa dam curs solicitarii.
INTREBARI, SOLICITARI SI EXERCITAREA DREPTURILOR
Daca clientul are intrebari sau nelamuriri cu privire la prelucrarea informatiilor sale sau doreste sa isi exercite drepturile legale sau are orice alta intrebare cu privire la confidentialitate, ne poate scrie la adresa de e-mail: contact@rezolvare-teme.ro.